Авто з кузовом 13 м. куб. вантажопід`ємність 1000кг.
Габарити: висота 1,9м.- 2.0м., довжина 3,0м.
Вартість: подача + 2 години роботи 900 грн. (по Києву з точки А в точку В, додаткова точка +200 грн), км. за місто 13 грн (рахуємо в дві сторони), наступна година 400 грн.
Авто з кузовом 16 м.куб. вантажопід`ємність 1500кг.
Габарити: висота 2м., довжина 4,0м.
Вартість: подача + 2 години роботи 1000 грн., (по Києву з точки А в точку В, додаткова точка +200 грн), км. за місто 13 грн (рахуємо в дві сторони), наступна година 500 грн.
Авто з кузовом 22 м.куб. вантажопід`ємність 2500кг.
Габарити: висота 2,2м., довжина 4,5м.
Вартість: подача + 2 години роботи 2000 грн., (по Києву з точки А в точку В, додаткова точка +300 грн), км. за місто 17 грн (рахуємо в дві сторони), наступна година 750 грн.
Авто з кузовом 40 м.куб. вантажопід`ємність 5000кг.
Габарити: висота 2,50м., довжина 6м., вантажопід`ємність 5тонн.
Вартість: подача + 3 години роботи 2850 грн (по Києву з точки А в точку В, додаткова точка +400 грн), км. за місто 20 грн (рахуємо в дві сторони), наступна година 850 грн.
Вантажники
Вартість:від 200 грн./год за 1 вантажника
Мінімальне замовлення 2 години
Предмети важчі 80 кг. - 4 грн./кг (рахуємо повну вагу предмета)
Підйом/спуск без ліфту - 10 грн./поверх
Прохід одного вантажника на відстань понад 25м - 10 грн. за кожні 25 м.
Пакувальні матеріали
Стретч-плівка - 350 грн./рулон, ВПП - 26 грн./м., скотч - 90 грн., коробки - від 80 грн., розборка/зборка меблів - від 300 грн./предмет
Робота в нічний час - aвто від 1400 грн., вантажник від 400 грн./год
Таксі вантажнику сплачує замовник
Як організувати офісний переїзд в Києві якісно?
Офісний переїзд – ціла подія, до організації якої потрібно підходити максимально відповідально. Офісний переїзд відрізняється від квартирного деякими складностями, і це важливо враховувати при плануванні.
Чому офісний переїзд краще здійснити швидко?
Як правило, офісний переїзд – термінова необхідність, тому здійснити його необхідно якомога швидше. Часто від цього напряму залежить:
- втратить чи ні компанія потенційних клієнтів за той час, який витратили на переїзд;
- чи зможе проводити стандартні операції, стежити за документообігом, надходженням коштів та іншими повсякденними подіями;
- Контролювати та проводити роботу, передбачити лише коротку перерву на час переїзду на нове місце.
Саме в офісах багато не лише побутових і офісних меблів та техніки, але й комп’ютерної і оргтехніки, спеціальних приладів та пристроїв, цінних речей, особистих речей співробітників, безліч речей та документів, а це суттєво ускладнює процес перевезення.
Підготовка до офісного переїзду
Починати підготовку до переїзду варто поетапно:
- оцінити приблизну кількість речей
- розібрати всі речі по категоріях
- демонтувати та розібрати на частини все, що можливо від меблів до техніки
- скласти окремо документи, зберігаючи хронологію та інші важливі для роботи критерії
- зібрати особисті речі співробітників окремо в ящики або коробки
- підготувати потрібну кількість пакувального матеріалу (ящики, пакети, коробки, стретч, впп тощо).
Необхідно подбати про те, щоб у новому приміщенні було все готово для нових власників – прибране сміття та приміщення, а також ліфти та мзк.
Навпроти прощення, звідки виїзджає компанія, також варто прибрати все, що залишиться після пакування майна.
Особливості транспортування офісного майна
Враховуючи все перераховане стає зрозуміло, що послуги фахівців в процесі перевезення стає необхідною. Досвідчені вантажники знають, як правильно та швидко спустити з багатоповерхової будівлі габаритні речі, електро-техніку та цінні речі. Логісти розрахують найкращий та найшвидший маршрут до точки призначення, а водій реалізує перевезення. Майстри допоможуть не лише розібрати та правильно запакувати потрібні речі, але й зробити це якомога скоріше враховуючи потреби кожної компанії в безперебійній роботі.
Цінні речі, сейфи, особисті речі працівників часто перевозять в присутності представників офісу, задля уникнення уникнення можливих непорозумінь та для контролю збереження довірених об’єктів.
Важливе значення має погодження термінів та дати переїзду – навряд чи новим власникам приміщення сподобається розміщати речі тоді коли попередні власники чи орендарі ще не встигли виїхати, та навряд чи доцільним буде довге очікування в заторах, коли вантажні автомобілі поїдуть містом в годину пік.
Всі ці аспекти необхідно завчасно продумати та правильно спланувати щоб транспортування зайняло якомога менше часу та зайвих витрат, а в новому місці дислокації все було готове до розміщення меблів та техніки. Досвідчені фахівці надають допомогу на всіх етапах переїзду, не обмежуючись лише перевезенням.
Завершення переїзду та відновлення роботи.
Після того як речі перевезли та занесли до нового приміщення, настає кінцевий етап переїзду:
- все майно необхідно розпакувати
- меблі зібрати та закріпити, розставити на відведені для цього місця
- підключити техніку, перевірити її працездатність
- розкласти дрібні речі
- перевірити підключення та функціональність внутрішніх мереж та комунікацій
- розподілити по власниках особисті речі співробітників
- переконатися, що все працює
Для того щоб відновити працездатність офісу на новому місці після переїзду, можна завчасно, до того як розміщувати майно, спланувати, що та де поставити, де буде зручніше співробітникам, де буде робоча зона, зона відпочинку, місце для оргтехніки, і потім діяти згідно складеним планам розміщення, так це займе значно менше часу.
Фахівці компанії «ПЕТРОВИЧ» допоможуть клієнтам з організацією та фактичним проведенням офісного переїзду різної складності, незалежно від об’єму робіт, кількості речей чи маршруту перевезення, для цього в розпорядженні професіоналів завжди є справна техніка та інструменти, великий досвід робіт та допомога всіх професійних фахівців, вантажників, водіїв та логістів.
Благодарю за качественную работу по перевозке офиса На Волкова 13 04 2018г. Яшу , Колю и водителя трехтонки. Работали четко и быстро. Спасибо Петровичу. С уважением Михаил Васильевич.
Переезд - одно удовольствие
Все слажено, мега профессионально и быстро. Будем однозначно обращаться еще.
Спасибо!!!
Благодарен за качественный и правильно спланированный переезд нашего офиса. Собрали вещи, упаковали и все перевезли. Спасибо Петрович.